torsdag den 9. juni 2011

Estée Lauder Signature - rose honey



Denne flotte Estée Lauder læbestift fik jeg af min søde kæreste i dag.
Læbestiften hedder rose honey som passer meget godt til den sarte rosenfarvede læbestift.

I dag har jeg fået lavet min sidste disposition til min matematik eksamen på onsdag,
så nu skal jeg bare bruge resten af tiden på at øve - så det forhåbentlig kommer
til at gå godt.

Jeg har også været lidt sammen med Tobias i dag. Han kom hjem til mig sidst på eftermiddagen
og så smuttede vi en tur op i byen og spiste aftensmad på Vivaldi. Det var rigtig hyggeligt.
Lige om lidt skal vi ud at gå en lille aftentur i det dejlige vejr og så hjem og putte under
 dynen til filmen "The Ugly Truth".

Jeg håber, at I søde læsere har haft en dejlig dag og nyder det dejlige vejr i aftensolen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar