fredag den 17. juni 2011

By Malene Birger

By Malene Birger - by malene birger disna top one
Forfra
By Malene Birger - by malene birger disna top one
Bagfra



Godaften søde læsere.
Forleden dag kom min mor hjem med denne top til mig fra Malene Birger.
Den er super fin og simpel. Den har et anker foran som er lavet ud af små "sten". Farven
er cremet. Den er rigtig flot til et par sorte busker, habitjakke/læderjakke og så nogle fine
sandaler (i mit tilfælde kunne jeg bruge mine nye Jeffrey Campbell sko).

Jeg fik den faktisk som en gave fordi at i onsdags afsluttede jeg matematik.
Jeg er rigtig glad for resultatet, som endte med et 10 tal!

Jeg håber at i har nydt ugen og nyder den sidste aftensol.
Jeg tror bare at jeg vil slappe af og se en god film, indtil min søde kæreste Tobias
 kommer hjem til mig i nat på et tidspunkt og putter mig.
Han er nemlig her i byen fordi at han skal til 2x19års på Interpool også kaldet Marys.

Hav en god aften!
Kys og kram C 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar